Меню
Старшыня Дубровенскага раённага выканаўчага камітэта
Прыём зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб з 8.00
Гандлёвы рэестр
Мясцовыя бюджэты
Гуманітарнае супрацоўніцтва
Жыллёвая палітыка
Рэестр пустых дамоў
Добраахвотныя дружыны
Камісія па супрацьдзеянні карупцыі
Дэкрэт №3 Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва
Ахова працы
Абарона правоў спажыўцоў
Дабрачынны рахунак
Ільготы для сем'яў, якія выхоўваюць дзяцей-інвалідаў
Аддзел загс Дубровенскага райвыканкама
Адрас: 211587 г. Дуброўна, вул. Камсамольская, д. 18, кабінет № 6
тэлефон: 8 (02137) 5 15 32
тэлефон «гарачай лініі»: 8 (02137) 5 15 32
Структура аддзела загса
Дубровенскага райвыканкама
Начальнік аддзела загсаДубровенскагарайвыканкама Каралёва Ірына Уладзіміраўна
Падчас адсутнасці начальніка аддзела загса (у сувязі з адпачынкам, камандзіроўкай, хваробай і ў іншых выпадках) абавязкі начальніка аддзела загса выконвае галоўны спецыяліст аддзела юрыдычнага, па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Дубровенскага раённага выканаўчага камітэта Плескач Вікторыя Вячаславаўна.
РЭЖЫМ ПРАЦЫ:
Аўторак, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.00, перапынак на абед: з 13.00 да 14.00
Серада: з 11.00 да 20.00, перапынак на абед: з 13.00 да 14.00
Субота: з 8.00 да 16.00 (без перапынку на абед)
Выхадныя дні: нядзеля, панядзелак
ГРАФІК ПРЫЁМУ ЗАЦІКАЎЛЕНЫХ АСОБ
Аўторак, чацвер, пятніца: з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00
Серада: з 11.00 да 13.00, з 14.00 да 20.00
Субота: з 8.00 да 12.00
Пісьмовыя звароты, якія ўваходзяць у кампетэнцыю аддзела загса, накіроўваюцца ў Дубровенскі раённы выканаўчы камітэт па адрасе: 211587, г. Дуброўна, вул.Камсамольская, д. 18.
Электронныя звароты падаюцца пры дапамозе дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сайт звароту.бел).
Найменне дзяржаўнага органа, якому павінен быць адрасаваны электронны зварот, - Дубровенскі раённы выканаўчы камітэт, з наступным разглядам звароту па кампетэнцыі.
Задачы і функцыі аддзела загса
У адпаведнасці з артыкулам 193 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і рэгістрацыя актаў грамадзянскага стану вызначаецца як у мэтах абароны асабістых немаёмасных і маёмасных праў грамадзян, так і ў дзяржаўных і грамадскіх інтарэсах.
Нараджэнне, заключэнне шлюбу, усынаўленне (удачарэнне), устанаўленне мацярынства і (або) бацькоўства, змена імя, а таксама скасаванне шлюбаў у выпадках, прадугледжаных заканадаўствам аб шлюбе і сям'і, падлягаюць абавязковай рэгістрацыі ў органах, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану.
Гэтыя найважнейшыя падзеі і факты ў жыцці людзей, якія маюць юрыдычнае значэнне, якія называюцца актамі грамадзянскага стану, у сукупнасці характарызуюць грамадзянскі стан чалавека.
Грамадзянскі стан абумоўлівае комплекс праў і абавязкаў, г.з. прававы статус асобы. Пад грамадзянскім станам разумеюцца праваздольнасць, дзеяздольнасць, грамадзянства, прыналежнасць грамадзяніну пэўнага ўласнага імені, імені па бацьку і прозвішча, а таксама яго сямейнае палажэнне. Усё гэта характарызуе месца чалавека ў грамадстве і яго сувязі з другімі людзьмі.
Прынцыпамі дзейнасці органаў, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану, з'яўляюцца:
строгае прытрымліванне законнасці пры рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану;
правільная, поўная і своечасовая рэгістрацыя актаў грамадзянскага стану ў мэтах абароны асабістых немаёмасных і маёмасных праў грамадзян, дзяржаўных і грамадскіх арганізацый.
Асноўнымі задачамі аддзелаў загса з'яўляюцца:
1. правільная, поўная і своечасовая рэгістрацыя актаў грамадзянскага стану ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і ў мэтах абароны асабістых немаёмасных і маёмасных праў грамадзян, у дзяржаўных і грамадскіх інтарэсах;
2. папулярызацыя новых грамадзянскіх абрадаў урачыстай рэгістрацыі шлюбу і нараджэння дзіцяці, у тым ліку беларускіх народных абрадаў, накіраваных на ўмацаванне сям'і;
3. прававая асвета насельніцтва па пытаннях заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і і парадку рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану.
Аддзелы загса ў мэтах выканання ўскладзеных на іх задач ажыццяўляюць наступныя функцыі:
1. ажыццяўляюць рэгістрацыю нараджэння, смерці, заключэння шлюбу, усынаўлення (удачарэння), устанаўлення бацькоўства і (або) мацярынствы, змены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, скасавання шлюбу ў выпадках, прадугледжаных заканадаўствам аб шлюбе і сям'і;
2. уносяць змяненні, дапаўненні, выпраўленні ў запісы актаў грамадзянскага стану;
3. аднаўляюць і анулююць запісы актаў грамадзянскага стану на падставе рашэнняў судоў;
4. у выпадках, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, выдаюць паўторныя пасведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, даведкі, якія ўтрымліваюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану, даведкі аб запісе акта грамадзянскага стану, даведкі аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу, а таксама даведкі, звязаныя з другімі дзеяннямі аддзела загса;
5. выдаюць копіі запісаў актаў грамадзянскага стану па запытах суда, пракуратуры, органаў крымінальнага праследавання, натарыусаў у сувязі са знаходжаннем спраў у іх вытворчасці, а таксама консульскіх устаноў Рэспублікі Беларусь, дыпламатычных прадстаўніцтваў Рэспублікі Беларусь у выпадку выканання імі консульскіх функцый, органаў загса, Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь, органаў прымусовага выканання, другіх дзяржаўных органаў (службовых асоб) у выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі;
6. разглядаюць пытанне аб зніжэнні шлюбнага ўзросту і ажыццяўляюць зніжэнне шлюбнага ўзросту ў выпадках, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
7. забяспечваюць па жаданні бацькаў урачыстую рэгістрацыю нараджэння дзіця і ўрачыстую рэгістрацыю заключэння шлюбу пры жаданні на гэта асоб, якія ўступаюць у шлюб, у тым ліку па індывідуальным сцэнарыі;
8. праводзяць па жаданні грамадзян юбілейныя ўрачыстасці, звязаныя з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану;
9. прымаюць ад гарадскіх (гарадоў раённага падпарадкавання), пасялковых і сельскіх выканаўчых камітэтаў першыя і другія экзэмпляры запісаў актаў грамадзянскага стану, правяраюць правільнасць іх афармлення;
10. вядуць ва ўстаноўленым парадку ўлік запісаў актаў грамадзянскага стану, а таксама забяспечваюць захоўванне першых экзэмпляраў запісаў актаў грамадзянскага стану і другіх дакументаў на працягу ўстаноўленых тэрмінаў;
11. накіроўваюць другія экзэмпляры запісаў актаў грамадзянскага стану, якія падлягаюць статыстычнай апрацоўцы, у органы дзяржаўнай статыстыкі;
12. прадстаўляюць у галоўнае ўпраўленне юстыцыі ўстаноўленыя справаздачы ў парадку, прадугледжаным заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, па пытаннях дзейнасці аддзела загса, гарадскіх (гарадоў раённага падпарадкавання), пасялковых і сельскіх выканаўчых камітэтаў;
13. ажыццяўляюць прыём грамадзян і разглядаюць звароты грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам, у тым ліку па заяўным прынцыпе «адно акно»;
14. забяспечваюць улік, захоўванне і выкарыстанне бланкаў пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, а таксама захоўванне гербавых пячатак;
15. вывучаюць і абагульняюць практыку прымянення заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і пры рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, уносяць у галоўнае ўпраўленне юстыцыі прапановы па распаўсюджванні станоўчага вопыту работы органаў загса;
16. праводзяць лекцыі, размовы сярод насельніцтва, выступаюць у сродках масавай інфармацыі з растлумачэннем заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і, парадку рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану;
17. аказваюць дадатковыя платныя паслугі, звязаныя з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану;
18. распрацоўваюць і ўкараняюць новыя грамадзянскія абрады ўрачыстай рэгістрацыі заключэння шлюбу і нараджэння дзіцяці, у тым ліку з выкарыстаннем беларускіх народных традыцый, накіраваныя на ўмацаванне сям'і;
19. правяраюць прытрымліванне заканадаўства Рэспублікі Беларусь службовымі асобамі гарадскіх (гарадоў раённага падпарадкавання), пасялковых і сельскіх выканаўчых камітэтаў пры рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану;
20. правяраюць улік і захоўванне бланкаў пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану ў гарадскіх (гарадоў раённага падпарадкавання), пасялковых і сельскіх выканаўчых камітэтах;
21. выконваюць іншыя функцыі, прадугледжаныя заканадаўствам.
Вышэйстаячыя органы
Вышэйстаячыя органы
Аддзел загса Дубровенскага райвыканкама падпарадкоўваецца па пытанням рэалізацыі дзяржаўнай палітыкі ў сферы юстыцыі:
Галоўнаму упраўленню юстыцыі Віцебскага аблвыканкама
Адрас: 210015, г.Віцебск, вул.Праўды,18. Рэжым працы: 08.00-13.00, 14.00-17.00. Выхадныя дні: субота, нядзеля.
Міністэрству юстыцыі Рэспублікі Беларусь
Адрас: 220004, г.Мінск, вул.Калектарная,10. Рэжым працы: 09.00-13.00, 14.00-18.00. Выхадныя дні: субота, нядзеля.
Прыёмныя дні
Аддзел загса Дубровенскага райвыканкама падпарадкоўваецца па агульным пытанням сваёй дзейнасці:
Дубровенскаму раённаму выканаўчаму камітэту
Адрас: 211587, Віцебская вобласць, г.Дуброўна, вул.Камсамольская,18. Рэжым працы: 08.00-13.00, 14.00-17.00. Выхадныя дні: субота, нядзеля.
Адміністрацыйныя працэдуры
Парадак абскарджання адмiнiстрацыйных рашэнняў
Аплата за здзяйсненне дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану
Структурнае падраздзяленне райвыканкама, якое ажыццяўляе прыём заяў зацікаўленых асоб, падрыхтоўку і выдачу адміністрацыйных рашэнняў па адміністрацыйных працэдурах нумар 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.61, 5.7, 5.8, 5.9, 5.10, 5.11, 5.12, 5.13, 5.14 - аддзел запісу актаў грамадзянскага стану Дубровенскага райвыканкама (г. Дуброўна, вул.Камсамольская, д. 18, кабінет № 6 тэл.: 5 15 32).
Падстава: распараджэнне Дубровенскага раённага выканаўчага камітэта ад 23 лістапада 2018 г. № 173р "Аб некаторых пытаннях арганізацыі работы службы "адно акно" Дубровенскага раённага выканаўчага камітэта, аддзелаў і ўпраўленняў райвыканкама па заяўным прынцыпе "адно акно" (у рэдакцыі распараджэння Дубровенскага раённага выканаўчага камітэта ад 7 верасня 2022 г. № 119 р).
Нумар |
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Заявы | ||
5.1 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | ||
5.2 |
||||
5.3 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | ||
5.4 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | ||
5.5 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | ||
5.6. |
Рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 г. |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | |
5.61 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | ||
5.7 |
Прыклад запаўнення заявы |
|
||
5.8 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | ||
5.9 |
Выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | |
5.10 |
Унясенне змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | |
5.11 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | ||
5.12 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | ||
5.13 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы | ||
5.14 |
Бланк | Прыклад запаўнення заявы |
Парадак прадастаўлення заяў на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур
Патрабаванні да заяў
Заява зацікаўленай асобы падаецца на беларускай і (або) рускай мовах.
Заява зацікаўленай асобы падаецца ў пісьмовай форме, за выключэннем выпадкаў, калі заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь дапускаецца падача заявы ў вуснай форме.
Заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь разам з падачай заявы зацікаўленай асобы ў пісьмовай або вуснай форме можа быць прадугледжана магчымасць падачы такой заявы ў электроннай форме.
Заява зацікаўленай асобы ў вуснай форме падаецца ў ходзе прыёму зацікаўленай асобы.
Заява зацікаўленай асобы ў пісьмовай форме падаецца ва ўпаўнаважаны орган:
Калі заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах не вызначаны звесткі, якія павінны змяшчацца ў заяве зацікаўленай асобы, якая падаецца ў пісьмовай форме, у такой заяве павінны змяшчацца:
Заява зацікаўленай асобы ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яе доступу:
Спосаб доступу да адзінага партала электронных паслуг для падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з заявай зацікаўленай асобы
Пры падачы заявы ў пісьмовай або вуснай форме забараняецца патрабаваць ад зацікаўленай асобы прадстаўлення дакументаў і (або) звестак, акрамя дакументаў і (або) звестак, уключаных у пералікі дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, за выключэннем дакументаў:
Калі ў пераліках дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, не ўказана, ці падлягае прадстаўленню арыгінал дакумента або яго копія, лічыцца, што падлягае прадстаўленню арыгінал дакумента або яго натарыяльна засведчаная копія, за выключэннем выпадку, указанага ў частцы трэцяй пункта 2 артыкула 15 Закона.
Калі ў пераліках дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, указана, што падлягае прадстаўленню дакумент, які сведчыць асобу грамадзяніна, лічыцца, што падлягае прадстаўленню арыгінал такога дакумента, калі іншае не прадугледжана заканадаўчымі актамі.
Калі ў пераліках дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, указана, што падлягае прадстаўленню копія дакумента, такая копія не патрабуе натарыяльнага або іншага засведчання або засведчання, калі заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь не ўстаноўлена іншае.
Пры падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме:
Зацікаўленая асоба можа ўдзельнічаць у ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры ў электроннай форме праз сваіх прадстаўнікоў у выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі.
Дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, не ўключаныя ў пералікі дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, вызначаюцца заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах і запытваюцца ўпаўнаважаным органам самастойна.
Зацікаўленая асоба пры падачы заявы мае права самастойна прадставіць дакументы і (або) звесткі, указаныя ў пункце 4 артыкула 15 Закона.
Дакументы, выдадзеныя кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў, акрамя дакументаў, якія пацвярджаюць асобу грамадзяніна, прымаюцца пры наяўнасці іх легалізацыі або прастаўлення апастыля, калі іншае не прадугледжана заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, а таксама міжнароднымі дагаворамі Рэспублікі Беларусь.
Дакументы, складзеныя на замежнай мове, павінны суправаджацца перакладам на беларускую ці рускую мову, засведчаным натарыяльна, калі іншае не прадугледжана гэтым Законам і іншымі актамі заканадаўства аб адміністрацыйных працэдурах.
Дыпламатычныя прадстаўніцтвы і консульскія ўстановы Рэспублікі Беларусь прымаюць дакументы, выдадзеныя кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў, без перакладу на беларускую або рускую мову пры выкананні наступных умоў:
У выпадку запыту ўпаўнаважаным органам дакументаў і (або) звестак, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, перавод дакументаў і (або) звестак, складзеных на замежнай мове, на беларускую і (або) рускую мовы і яе натарыяльнае сведчанне забяспечваюцца зацікаўленай асобай.
В случае запроса уполномоченным органом документов и (или) сведений, необходимых для осуществления административной процедуры, перевод документов и (или) сведений, составленных на иностранном языке, на белорусский и (или) русский языки и его нотариальное свидетельствование обеспечиваются заинтересованным лицом.
Аддзел ЗАГС інфармуе
Нарматыўныя прававыя акты, якія рэгламентуюць дзейнасць органаў загса
Дадатковыя платныя паслугі, якія аказваюцца органамі ЗАГСа
Ацаніць якасць аказанных паслуг можна на Партале рэйтынгавай ацэнкі якасці выканання паслуг арганізацыямі Республікі Беларусь