Дубровенскі раённы выканаўчы камітэт

Адрас райвыканкама:
211587, г. Дуброўна, вул. Камсамольская, 18

Тэлефон прыёмнай:
8 (02137) 5-45-01

Факс:
8 (02137) 5-45-25

E-mail: 
dubrovno_rik@vitobl.by

Галоўная / Адно акно / Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме У адпаведнасці з пунктам 6 артыкула 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З» Аб асновах адміністрацыйных працэдур " заява зацікаўленай асобы ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яго доступу:

без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі, указаных у абзацев трэцім і чацвёртым гэтай частцы;

з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленай асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленай асобай з'яўляецца юрыдычная асоба).

Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара ўстанаўліваецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;

Выдача унікальнага ідэнтыфікатара

Найменне

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам

Памер плата

Тэрмін дзеяння даведка, іншага дакумента (рашэнне)

 Нарматыўны дакумент Выдача унікальнага ідэнтыфікатара - заява - дакумент, які сведчыць асобу - пісьмовая згода на правядзенне зверкі названых грамадзянінам звестак з інфармацыяй, якая змяшчаецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх з'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў (у адпаведнасці з п. 6 Палажэння аб парадку атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 22.08.2017 № 637) бясплатна бестэрмінова Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22.08.2017 № 637

з выкарыстаннем асабістага ключа электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнага адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім засведчваючым цэнтрам дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь. Спосаб доступу да адзінага партала электронных паслуг для падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.

Алгарытм ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг Крок 1. Рэгістрацыя на Адзіным партале электронных паслуг Зарэгістравацца на партале https://portal.gov.by / (раздзел «Рэгістрацыя») можна двума спосабамі: * праз электронную пошту шляхам запаўнення рэгістрацыйнай формы. Атрымаўшы паведамленне па электроннай пошце, неабходна актываваць асабісты кабінет карыстальніка; * праз электронны лічбавы подпіс. У гэтым выпадку варта прытрымлівацца адпаведнай інструкцыі. Даведачны: Атрымаць ключ ЭЛП можна ў рэгіянальных рэгістрацыйных цэнтрах Рэспубліканскага цэнтра дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь (РУЦ Дзяржсуок), які ажыццяўляе ўсе неабходныя працэдуры, звязаныя з адкрытым ключом ЭЛП, сертыфікатам адкрытага ключа і самой ЭЛП. Больш падрабязна аб функцыянаванні РУЦ ГосСУОК і атрыманні ключа электроннага лічбавага подпісу см. https://nces.by

Крок 2. Аўтарызацыя на партале Аўтарызацыя залежыць ад спосабу рэгістрацыі: альбо з выкарыстаннем лагіна і пароля, альбо з выкарыстаннем ЭЛП. Нароўні з ужо традыцыйнай ЭЛП, грамадзяне могуць ідэнтыфікавацца з дапамогай унікальнага ідэнтыфікатара. Даведачны Унікальны ідэнтыфікатар-сродак ідэнтыфікацыі грамадзяніна пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у электроннай форме праз асабісты Электронны кабінет, у дачыненні да якіх заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах ўстаноўлена такая форма іх ажыццяўлення (абзац 5 п.2 Палажэння аб парадку атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22.08.2017№ 637). Канкрэтны спосаб аўтарызацыі напрамую залежыць ад складанасці і значнасці працэдуры. Чым яна важней, тым больш высокім будзе ўзровень ідэнтыфікацыі (п.7 Палажэння Аб агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэме, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 09.08.2011 № 1074).

Крок 3. Запаўненне электроннага заявы аб ажыццяўленні электроннай працэдуры Электроннае заяву аб ажыццяўленні электроннай працэдуры запаўняецца ў асабістым кабінеце карыстальніка. Пералік адміністрацыйных працэдур у адпаведнасці з правамі карыстальніка адлюструецца ў яго асабістым кабінеце. Крок 4. Аплата Працэдуры Пры замове электроннай працэдуры ў асабістым кабінеце карыстальніка фарміруецца 30-значны код-нумар заказу, З дапамогай якога аплачваецца дадзеная працэдура любым зручным спосабам (напрыклад, праз любое аддзяленне банка, АРІП). У асабістым кабінеце карыстальнік прымацоўвае электронны выгляд квітанцыі аб аплаце адміністрацыйнай працэдуры.

Крок 5. Атрыманне электроннага рашэння Электроннае заяву упаўнаважаны дзяржаўны орган разглядае ў тым жа парадку, што і заявы ў пісьмовай форме, але з улікам некаторых асаблівасцяў. Пасля выканання адміністрацыйнай працэдуры ўпаўнаважаным органам у асабістым кабінеце карыстальніка адлюструецца рашэнне па выніках аказання адміністрацыйнай працэдуры. Пералік адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг устаноўлены Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 6 мая 2020 г. № 271