Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Дубровенскі раённы выканаўчы камітэт
Галоўная / Навіны / Навіны Рэспублікі
6 жніўня 2019

У Беларусі зацверджаны адукацыйныя стандарты вышэйшай адукацыі I ступені па 28 спецыяльнасцях

Адукацыйныя стандарты вышэйшай адукацыі I ступені зацверджаны пастановай Міністэрства адукацыі нумар 38 ад 17 красавіка 2019 года, якая апублікавана на Нацыянальным прававым інтэрнэт-партале, паведамляе БЕЛТА.

Размова ідзе аб наступных спецыяльнасцях: "кіраванне інавацыйнымі праектамі прамысловых прадпрыемстваў", "кіраванне дызайн-праектамі на прамысловым прадпрыемстве", "тэхналогія машынабудавання", "матэрыялазнаўства ў машынабудаванні", "тэхналагічнае абсталяванне машынабудаўнічай вытворчасці", "машыны і тэхналогія апрацоўкі матэрыялаў ціскам", "абсталяванне і тэхналогія зварачнай вытворасці", "машыны і тэхналогія ліцейнай вытворчасці", "нізкатэмпературная тэхніка", "упаковачная вытворчасць (па напрамках)", "гандлёвае абсталяванне і тэхналогіі", "вакуумная і кампрэсарная тэхніка", "дызайн вытворчага абсталявання", "гарадскі электрычны транспарт", "аўтасэрвіс", "механічныя і электрамеханічныя прыборы і апараты", "оптыка-электронныя і лазерныя прыборы і сістэмы", "інфармацыйна-вымяральная тэхніка", "біятэхнічныя і медыцынскія апараты і сістэмы", "тэхнічнае забеспячэнне бяспекі", "металургічная вытворчасць і матэрыялаапрацоўка (па напрамках)", "тэхналогія і абсталяванне ювелірнай вытворчасці", "вытворчасць экспазіцыйна-рэкламных аб'ектаў", "аўтаматызаваныя электрапрыводы", "прамысловыя робаты і робататэхнічныя комплексы", "метады і прыборы кантролю якасці і дыягностыкі стану аб'ектаў", "інтэгральныя сэнсарныя сістэмы", "камп'ютарная мехатроніка".

У дадатках прапісаны галіна прымянення кожнага стандарту, асноўныя тэрміны і азначэнні, агульная характарыстыка спецыяльнасці і мэты падрыхтоўкі спецыяліста, формы і тэрміны атрымання вышэйшай адукацыі, характарыстыка і сферы, аб'екты і віды, задачы прафесійнай дзейнасці спецыяліста, магчымасці прадаўжэння ім адукацыі, патрабаванні да кампетэнцыЙ, у тым ліку ўніверсальных і базавых, розныя аспекты навучальна-праграмнай дакументацыі і іншае.

Навіны Беларусі (БЕЛТА)

Усе навіны